Splošni pogoji poslovanja
Vsa naročila, nakupe, dogovore in ostale aktivnosti sklepate s podjetjem AINVEST d.o.o. Podatke podjetja lahko najdete na tej povezavi. Pogoji uporabe določajo obveznosti in pravice podjetja AINVEST d.o.o. kot lastnika spletne trgovine www.izdelek.si. Z vstopom v spletno aplikacijo www.izdelek.si uporabnik potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji uporabe, da soglaša in ga te določbe zavezujejo. Splošni pogoji uravnavajo odnos med prodajalcem in kupcem. Z vašim nakupom nastane pravno razmerje in prav je, da razumemo pomen okoliščin.
Podjetje AINVEST d.o.o. se zavezuje, da bodo podatki v spletni trgovini www.izdelek.si jasno in nedvoumno prikazani. Bistvene značilnosti blaga in storitev, dostave blaga ali izvršitev storitev so prikazane, kot to opredeljujejo določila iz ZVPot. Vsi pogoji uporabe, cena in dobava se upoštevajo glede na čas oddanega naročila.
Opredelitev pojmov:
Uporabnik je vsaka oseba (fizična ali pravna), ki je vstopila v spletno trgovino www.izdelek.si ne glede na vrsto strojne opreme (računalnik, telefon, tablica…) in način uporabe omrežja.
Registrirani uporabnik je lahko fizična ali pravna oseba, ki ustvari račun v spletni trgovini www.izdelek.si in je za to podala osnovne podatke: ime, priimek in e-naslov. Odobritev registracije s strani upravljavca ni potrebna. Uporabnik je sam dolžan poskrbeti za varnost podatkov na njegovi strani in ima ustrezno nameščene programe, ki skrbijo za varnost pri uporabi omrežja in računalnika.
Gost je uporabnik, ki nima uporabniškega računa v trgovini www.izdelek.si vendar želi opraviti nakup. V postopku naročila mora podati ime, priimek in naslov za dostavo pošiljke. Ni deležen ugodnosti, ki jih imajo registrirani uporabniki.
Naročnik je uporabnik (registriran uporabnik ali gost), ki je predhodno podal osnovne podatke za izvedbo naročila in dostavo. Naročilo ne pomeni, da je bila sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem. Na podlagi potrjenega naročila nastanejo medsebojne obveznosti.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. Upoštevajo se podatki podani ob naročilu. Obveznosti prodajalca nastanjejo v trenutku, ko naročnik plača kupnino oz. prejme naročen izdelek.
Spletna trgovina www.izdelek.si (upravitelj in lastnik, v nadaljevanju AINVEST d.o.o.) in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s splošnimi pogoji in določili z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primerih, ko naročilo izvede pravna oz. fizična oseba in opravlja pridobitno dejavnost zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebno navedeno v samem zakonu.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
V skladu s splošnimi pogoji podjetja in s poslovanjem podjetja AINVEST d.o.o. ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Za primer potrebe objavljamo povezavo za spletno reševanje potrošniških sporov SRPS. Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.
Zavezani smo smernicam EU direktive o pravicah potrošnikov. Več si lahko preberete na tej povezavi.
Koristni izrazi za pomoč potrošnikom: brezplačno svetovanje potrošnikom, Zakon o varstvu portošnikov, Varuh človekovih pravic…
Izjava o zasebnosti
Zbiramo osnovne podatke za namen izvedbe naročila in hranimo e-naslov na podlagi vašega dovoljenja za obveščanja oz. razne ponudbe podjetja. Beležimo statistične podatke s strani programskih orodij na naši spletni strani. Uporabljamo jih zgolj za sprejemanje poslovnih odločitev v družbi. Vsi podatki zbrani na takšen način so varno zavarovani in jih ne posredujemo tretji osebi. Izjema je le kadar gre za sum kaznivega dejanja in je podana zahteva po uradni poti.
Podatki zbrani pri registraciji: ime in priimek, e-naslov.
Podatki zbrani za potrebe izvedbe naročila: ime in priimek, naslov, e-naslov, neobvezno telefonska številka.
Podatki zbrani za primer obročnega plačila ali kreditiranja: ime in priimek, naslov, e-naslov, telefonska številka, EMŠO, davčna številka, delodajalec.
Neposredni kontakt: pridržujemo si pravico, da vas v primeru posebnosti pri izvedbi naročila, reševanju reklamacije ali drugih aktivnosti, ki so predmet vašega sodelovanja v preteklosti pokličemo po telefonu, pošljemo SMS ali e-pošto, obvestimo po redni pošti.
Zasebnost otrok mlajših od 13 let
Podjetje AINVEST d.o.o. zavedno ne zbira podatkov otrok mlajših od 13 let. Spletna mesta v www.izdelek.si niso namenjena otrokom, mlajšim od 13 let. Spodbujamo starše in skrbnike, da prevzamejo aktivno vlogo pri dejavnostih svojih otrok v spletu in mobilnih omrežjih ter njihovih zanimanjih.
Zbiranje statistike
Spremljamo podatke obiskov in dejavnosti na naši spletni strani www.izdelek.si s pomočjo orodij za samodejno zbiranje podatkov. Vključujejo piškotke, vdelane spletne povezave ali signale. Na vpogled imamo podatke o naslovu vašega internetnega protokola (IP), dejavnosti uporabnika na spletni strani in druge aktivnosti v zvezi s spletnimi mesti.
Varovanje podatkov
Spletna trgovina www.izdelek.si je podprta s sodobno tehnologijo. Zagotavlja nam, da lahko varno zaščitimo podatke pred izgubo ali zlorabo.
Plačilni sistemi, ki jih uporabljamo pripadajo pogodbenim podjetjem, bankam s katerimi imate sklenjeno pogodbo o uporabi. Vsa plačila vključno s podatki, ki jih vnesete se izvedejo v kodirni obliki na njihovih sistemih. Stran praviloma prepoznate in se prične s https://… Ta spletni protokol omogoča, da so vaši podatki zaščiteni z varnostno kodo in varnostnimi ukrepi, še preden so poslani iz računalnika. Ti podatki nam niso znani ali dostopni. Po končanem plačilu ste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran.
Kot podjetje smo zavezani k varovanju in arhiviranju poslovnih listin. Pogodba o nakupu se hrani na sedežu podjetja. Na podlagi pisne zahteve lahko kopijo upravičenec tudi pridobi.
Piškotki
Piškotki niso nič novega, vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih računalnikih, tablicah, telefonih shranjenih že veliko piškotkov z spletnih strani, ki smo jih obiskali. Novo je zgolj to, da z zakonodajo (ZEKom-1) prihaja do sprememb glede obveščanja oz. soglašanja obiskovalcev z njihovo uporabo.
Kaj so piškotki? So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopamo do interneta. Njihovo shranjevanje popolnoma nadzira brskalnik, ki ga uporabljate. Z vašimi nastavitvami lahko shranjevanje piškotkov po želji omejite ali onemogočite. Piškotki se na splošno delijo na sejne in trajne. Sejni piškotki se izbrišejo samodejno, ko zapustite spletno mesto ali zaprete brskalnik. Trajni piškotki ostanejo na vašem računalniku, dokler jih ne izbrišete ali časovno potečejo. Večina brskalnikov (privzeto) samodejno sprejema piškotke. Kadar izklopite sprejemanje piškotkov, vam nekatere funkcije spletnega mesta ne bodo na voljo, strani pa se ne bodo pravilno prikazale.
Zakaj so piškotki potrebni? So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku in ponudniku nemoteno uporabo spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove zahteve in izkušnje. S tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno. Nekaj primerov uporabe piškotkov:
- za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske
- kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene
- za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, telefon…), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi
- za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani
- za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …)
Kako onemogočiti poškotke? Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Za več podatkov in navodila najdete na spletnih straneh ponudnika brskalnika, ki ga uporabljate ali sledite tej povezavi.
Morda boste zasledili LSO objekte Flash. LSO izvajajo podobne funkcije kot piškotki brskalnika HTML in v vašem računalniku odlagajo majhne datoteke, imenujejo se piškotki Flash. Piškotki Flash so drugačni od piškotkov brskalnika, zato z orodji za upravljanje piškotkov, ki jih ponuja vaš brskalnik, piškotki Flash morda ne bodo odstranjeni. Zelo razširjen ponudnik je Adobe, več lahko najdete na njihovi domači strani.
Katere piškotke uporabljamo in več na to temo sledite tej povezavi.
Registrirani uporabniki
Registrira se lahko vsak kot fizična ali pravna oseba. Zahtevana starost je več kot 14 let. Potrebujete e-naslov. Geslo si ustvarite sami, je tajno in znano le vam. Sistem ga kodira in vam ga v primeru izgube ne moremo obnoviti. V tem primeru pošljete zahtevo za novo geslo. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo skrbno varoval in uporabljal geslo v svojem imenu.
Lahko se prijavite kot Facebook ali Google uporabnik.
Zakaj biti registriran uporabnik?
Kot registriran uporabnik dobite svoje mesto v trgovini. Nakup opravite le z nekaj kliki, na vpogled imate vso zgodovino nakupov, dodajate lahko izdelke na seznam želja, sodelujete pri nagradnih žrebanjih. Pri sodelovanju zbirate točke zvestobe. Stranke, ki se vračajo bomo lažje prepoznali in jim bomo dodelili boljše pogoje nakupa. Podate lahko svoja mnenja o izdelku in veliko več.
Reklamacije
Reklamacija je ugovor kupca glede na blago ali izdelek, ki ga je prejel oz.. uporabljal. Razlogi so lahko različni. Pomembno je, da najprej določimo vrsto reklamacije.
Poškodba pri prevzemu pošiljke – obstaja možnost, da je do poškodbe prišlo med prevozom. Ovojnina ali škatla je na zunaj zmečkana, strgana ali mokra. Zvok pri manipuliranju s pošiljko je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. V tem primeru vsebino preglejte takoj ob prisotnosti dostavljavca. Po potrebi mora dostavljavec izpolniti zapisnik o poškodbi. Vse kasnejše reklamacije o poškodbi dostavljavci upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje s težavo rešuje. Posebno bodite pozorni na pošiljke, ki imajo nalepko za pazljivejše ravnanje. Poškodbo lahko ugotovite tudi naknadno pri odpiranju pošiljke. Zaželeno je, da posebnosti zabeležite ali fotografirate in nas takoj obvestite. Podali vam bomo ustrezna navodila.
Neujemanje količine ali napačen izdelek – količino in vrsto preverite takoj ob prevzemu pošiljke. Reklamacijo na količino in vrsto lahko podate samo v roku 1 dan od prevzema. V vsakem primeru nas obvestite in dogovorili se bomo za ustrezno rešitev.
Nedelovanje, poškodba pri uporabi, stvarna napaka – zapade v obveznost (prodajalec, servis, proizvajalec) kadar v izdelek ali na blago ni posegla tretja oseba. Izdelek ali blago je lahko različne narave k temu primerno se obravnava vaša reklamacija. Izdelki z garancijo imajo priložene pogoje uveljavljanja garancije. Za primer stvarne napake na izdelku ali blagu podjetje AINVEST d.o.o. nosi odgovornost do 24 mesecev v skladu z ZVPOT
Vračanje izdelkov
Vračanje iz naslova pravice nakupa na daljavo:
V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe sklenjene na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe. Pri tem mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, neuporabljeno, v enaki količini in v originalni embalaži – v enakem stanju kot pri prevzemu. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe – v skladu s 43č. in 43d. členom ZVPot.
V primeru, ko izdelka ali blaga ni mogoče poslati (blago ali izdelek je posebne narave) po pošti bo podjetje AINVEST d.o.o. na lastne stroške poskrbelo za prevzem.
Ob vračilu morate izpolniti obrazec, da odstopate od pogodbe. S klikom na povezavo boste prenesli obrazec v svojo napravo >
ang. ver. – Return form
slo. ver. – Obrazec za vračilo izdelkov
Vračanje zaradi reklamacije:
Vse težave v zvezi uporabe, nedelovanja, poškodbe prejetega izdelka ali blaga prosimo, da nas prej obvestite – pošljete sporočilo na prodaja@izdelek.si ali nas pokličete. Poskušali bomo rešiti na daljavo. Kadar to ne bo mogoče, nam boste vrnili izdelek po pošti na vaše stroške. Kupljenega blaga ali izdelkov na vračajte kot odkupno pošiljko. V primeru, ko je reklamacija upravičena bomo prevzeli vso odgovornost za odpravo vaše reklamacije, stroške pošiljanja pa vam bomo vrnili na transakcijski račun. Vračilo po drugi poti je možno vendar na stroške kupca.
Ob vračilu morate izpolniti obrazec za reklamacijo. S klikom na povezavo boste prenesli obrazec v svojo napravo >
ang. ver. – Reclamation form
slo. ver. – Obrazec za reklamacijo
Garancija na ceno
Na določene izdelke bomo pripeli znak “GARANCIJA NA CENO”. Želimo vam sporočiti, da ima izdelek resnično ugodno ceno. Hkrati pa navajamo, da za omenjeni izdelek jamčimo z najnižjo ceno na slovenskem trgu. V primeru, da ste našli enak-podoben izdelek z enakimi lastnostmi cena pa je nižja, vam brezpogojno vrnemo razliko. Garancijo vam priznamo 45 dni od nakupa. Za vaš trud in obvestilo pa vas bomo še dodatno nagradili!
Garancija na izdelek
Za izdelke, ki imajo garancijo na pravilno delovanje bo jasno označeno. Najkrajši čas garancije je 1 leto in še najmanj 3 letna oskrba z deli in podpora izdelku. Čas garancije je lahko tudi daljši in je to jasno opredeljeno. Uveljavljate jo z računom in priloženo garancijsko izjavo proizvajalca oz. uvoznika. Izdelek lahko vrnete v popravilo prodajalcu ali pooblaščenem servisu. Svetujemo vam, da predhodno obvestite prodajalca. Prejeli boste nadaljnja navodila za hitro reševanje. Garancija se podaljša za čas popravila.
Opozorilo: Za čas garancije nikoli ne posegajte v izdelek saj lahko izgubite vse pravice iz tega naslova.
Navajamo še nekaj splošnih pravil garancije:
Proizvajalec izjavlja, da bo izdelek v garancijskem roku brezhibno deloval, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili. Proizvajalec bo na vašo zahtevo, če bo predložena v garancijskem roku, na svoje stroške v pooblaščenih servisnih prostorih poskrbel za odpravo napak, ki bi nastale ob pravilni uporabi izdelka. Izdelek, ki ne bo popravljen v roku 45 dni od dneva predložitve zahtevka za popravilo, bomo na vašo zahtevo zamenjali z novim izdelkom ali izdelkom, ki ima enake lastnosti. V primeru, da to ne bo mogoče vam bomo vrnili denar. V garancijski rok se šteje datum nakupa in čas za katerega proizvajalec daje garancijo. Garancijski rok se podaljša za čas popravila. Proizvajalec po preteku garancijskega roka zagotavlja vzdrževanje in nadomestne dele, ki je trikrat daljši od garancijske dobe. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu. Veljavnost garancije dokazujete z garancijskim listom in računom.
V garancijsko popravilo ne spada:
- če uporabnik ni uporabljal izdelka skladno z navodili in njegovim namenom
- v izdelek je posegala nepooblaščena oseba
- vidni so znaki fizičnega delovanja na izdelek
- višja sila – udar strele, požar, poplave, potresi
Zavarovanje na izdelek
Določeni izdelki imajo možnost podaljšanje garancije ali dodatnega zavarovanja. Za uporabnike je to odlična možnost. Z ustreznim doplačilom si lahko podaljšate garancijo in ste lahko brez skrbi. Breme v primeru popravila se tako preloži na proizvajalca oz. prodajalca.
B Stock
Znak “B Stock” se nahaja pri izdelku za katerega vam nudimo velik popust. Za takšne izdelke je predviden popust vse od -15 do -90%, količina je omejena in na voljo vse do prodaje. Občasno kupec zaradi določenega razloga vrne izdelek. Izdelek ima odprto embalažo, je bil samo testiran, embalaža je poškodovana ali drugi razlogi za katere menimo, da ima izdelek še vedno uporabne lastnosti kot nov izdelek. Za te izdelke nas prosim povprašajte in podali vam bomo natančne podatke.