Pogosta vprašanja
Trudimo se, da bi bil vaš obisk kar najbolj domač, vaše brskanje pa tekoče in pregledno. Ni lahko izbrati oblike ali barve, da bi ustrezala vsem nam. Na tej strani boste našli kakšen nasvet, pomoč kjer se po naših izkušnjah uporabniki pogosto znajdete v težavah ali pa bi radi izvedeli več. Veseli bomo vseh vaših predlogov, komentarjev in jih upoštevali v prihodnje.
Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja, pošljite jih na info@izdelek.si ali sledite povezavi na kontaktni obrazec.
Izdelki, ki niso na zalogi lahko imajo različen čas dobave, niso več dobavljivi ali je opuščen prodajni program. Predlagamo, da nas povprašate, odgovorili vam bomo v roku 24 ur.
Biti registriran uporabnik je za vas velika prednost. Nakupi se seštevajo, zbirate točke zvestobe, lahko uveljavljate razne popuste. Naročilo lahko izvedete le z nekaj kliki. Na vpogled imate zgodovino nakupov, uporabljate lahko knjigo želja…
Vsa naročila prejeta do 14:00 ure v delovnem času bomo pripravili glede na zalogo in odposlali še isti dan. Dostavo lahko pričakujete naslednji delovni dan – velja za območje Slovenije. Za področje Evrope je praviloma čas dobave 2-5 delovnih dni, izven Evrope od 7-14 delovnih dni.
Za področje Slovenije uporabljamo dostavno službo po naši izbiri saj verjamemo, da smo za vas izbrali primernega dostavljavca. V primeru, da imate posebne želje prosimo, da jih v opombi pri naročilu navedete. Za pošiljke v tujino iščemo vsakokrat najprimernjšo dostavo.
Načini plačila so lahko: po predračunu, VALÚ (Moneta), PayPal, Kreditne kartice v sistemu PayPal, po povzetju na dostavi. Možen je osebni prevzem v našem skladišču, način plačila je gotovina.
Uporabljamo glavno valuto EURO. Spletna trgovina podpira plačila tudi v USD dolarjih. V primeru, da želite plačati v drugi valuti nas prosim predhodno obvestite in bomo skupaj našli ustrezno rešitev.
Za negotovinska plačila (predračun, VALÚ, PayPal, PayPal kartice) je dostava brezplačna. Za odkupne pošiljke (po povzetju) je strošek odkupnega poslovanja 4,00 EUR ne glede na vrednost naročila. Ti pogoji veljajo za področje Slovenije. Za dostavo izven Slovenije je strošek pošiljanja po ceniku. Prosimo sledite tej povezavi.
Plačila se vršijo na varnih straneh ponudnka plačilni sistemov (PayPal, VALÚ). Prepoznali jih boste po začetnih povezavah https://… pomeni, da so podatki, ki jih vnašate kodirani po posebni tehnologiji (Secure-Socket-Layer). Ostale podatke: ime, priimek, naslov, E-poštni naslov pa potrebujemo za namen dostave in teh podatkov ne posredujemo tretjim osebam. Podatki so varovani v skladu o varovanju osebnih podatkov.
Za vsako uspešno naročilo morate dobiti potrdilo na vaš E-naslov. V primeru, da le tega niste dobili v času od 1-3 minute prosimo, da preverite še med vsiljena oz. nezaželeno pošto (SPAM). Obstaja možnost, da ste napačno napisali svoj e-naslov pri oddaji naročila. Lahko nas kontaktirate in bomo preverili.
Naročilo lahko prekličete 1 uro od oddaje na e-naslov prodaja@izdelek.si. V primeru, da ste ugotovili kasneje in želite spremembo, prosimo kontaktirajte nas na telefonsko številko: +386 41 422 461.
Prosimo, da nas obvestite o nameri. Pripada vam pravica iz naslova nakupa na daljavo, da lahko vrnete izdelek brez, da za to navajate razloge. Izdelek mora biti v enakem stanju, originalni embalaži. Obvestiti nas morate v roku 15 dni od prejema. Skupni čas od prevzema in vračila ne sme presegati 45 dni. Stroške vračila nosi kupec.
Kako deluje trgovina
Trgovina je narejena po meri uporabnika in njihovim navadam. Vsi glavni deli so na mestu kjer smo jih tudi vajeni.
Logo izdelek.si vas vedno vrne na prvo stran. Iskalnik vam pomaga pri iskanju izdelkov, je to zelo uporabno orodje. Glava na vrhu vsebuje lastnosti registracije, možnost jezika; slovenski, angleški jezik ali za več vrst lahko uporabite google prevod. Trgovina podpira cene in plačila v EUR in USD valuti. Na desni strani se nahaja košarica in vas popelje na blagajno.
Menijska vrstica vam nudi hitro brskanje po trgovini in vas popelje na stran o izdelkih. Postopek naročila je kratek in enostaven.
V spodnjem delu boste našli razne uporabne podatke kot so blog, ključne lastnosti, kontakt, o podjetju, splošni pogoji, načini plačila, dostava…
Pri nakupu
Nakup lahko naredite le na strani kjer se nahaja izdelek. Seveda pa si boste prej pogledali lastnosti, naredili primerjavo.. Dogaja se, da izdelek, ki ga kupujemo ne poznamo dovolj, posebno velja za tehnično blago. Spletne trgovine izdelkov morda ne prikažemo dovolj nazorno. Potrebujete natančne mere. Barve monitorjev so različno nastavljene zaradi tega lahko barva prikazane slike odstopa. Dobro je imeti več podatkov, tako bo vaša odločitev pravilna in kvalitetna. Želimo vam zbuditi pravilen pristop k odločitvi in o nakupu izdelka. Svetujemo vam, da nas povprašate in pomagali vam bomo pri izbiri. Želimo imeti zadovoljne stranke.
Naročilo lahko izvedete kot registrirani uporabnik ali gost. V primeru, da ste se že prijavljeni izberete način plačila in zaključite.
Nakup lahko opravite tudi kot “gost”. Vpisati morate naslov za dostavo in slediti postopku naročila. Nakup kot ”gost” nima ugodnosti kot registriran uporabnik.
V postopku naročila lahko izberete ali popravite ustrezno količino, izberete lastnost (barva, velikost…če je na voljo) in potrdite gumb – v košarico.
Pri plačilu
Dobro je preveriti plačilne pogoje! Trgovec ponuja različne pogoje plačila, da imate večjo možnost izbire in lažjo odločitev. Še vedno velja, da je plačilo po predračunu, preko spletne banke oz. negotovinski način poslovanja dober in učinkovit način plačila. Kupec običajno pridobi dodatne ugodnosti. Dostava poteka hitreje in brez zapletov. Nimate skrbi pri prevzemu pošiljke na dostavi.
Zaključek nakupa
Pred zaključkom nakupa predlagamo, da še enkrat preverite naročilo. Za potrditev morate sprejeti pogoje poslovanja. Z oddajo naročila je povezana obveznost plačila. Po uspešno oddanem naročilu boste prejeli potrdilo na vaš E-naslov. Registrirani uporabniki lahko spremljajo stanje naročila v svojem računu. Obvestili vas bomo najkasneje v roku 24 ur ali je bilo vaše naročilo sprejeto, obdelano in predviden čas dostave.
Knjiga želja
Glavni namen je pomoč uporabnikom, da pridejo do svojega izdelka z boljšimi pogoji. Lahko pa si uporabnik dodaja v ta seznam izdelke z drugim namenom. Izdelek ta trenutek ne boste kupili, ga ni na zalogi ali pa boste počakali na ugoden trenutek. Morda je primeren za darilo, nimate časa opraviti nakup in ga odložite za primeren čas… Ob vsakem izdelku imate gumb “V moj seznam želja”. Izbran izdelek se bo zapisal v vašo knjigo želja. Količina izdelkov ni omejena, seveda pa morate biti naš uporabnik (registracija in prijava na e-novice). Vas bomo najprej obvestili o ugodnostih ali posebnostih vezane na izbran izdelek. Naročilo lahko izvedete tudi iz knjige želja.
Moj račun
Registrirani uporabniki imajo več ugodnosti. Dnevno ponujamo nove izdelke in je razlog več, da ste naš uporabnik. Zabavna elektronika, računalništvo, dodatki za vozila, otroški izdelki so vrste izdelkov, ki jih dobavljamo in uvažamo. Ugodnosti, veliki popusti, brezplačne nagrade in še več… registrirani uporabnik samo pridobi. Ne odlašajte!
Registrirani uporabniki se lahko prijavite ob obisku trgovine. Novi uporabniki sledite postopku prve prijave in ustvarite svoj račun. Za hitrejšo registracijo se lahko prijavite kot uporabnik Google or Facebook računa. Po končani prvi registraciji imate dostop do vseh prednosti, ki jih nudimo. V nadzorni plošči računa imate več možnosti: Podatki o računu, Imenik, Moja naročila, Pogodbe o plačevanju, Profili, Mnenja o izdelkih, Značke, Seznam želja, Moje aplikacije, Naročnina…
Vse podatke boste lahko poljubno spreminjali, imeli vpogled v vso zgodovino… z vašim dovoljenjem (prijava na E-novice) vas bomo občasno obveščali morda boste tudi izžrebani in dodelili vam bomo kakšno darilo.
Koda za popust
Spremljajte naše aktivnosti. Večkrat bomo oglaševali različne kode, le te lahko koristite pri nakupu. Vpišete jo v postopku naročila, upošteval se vam bo dodaten popust. Kodo za popust dobijo tudi naši zvesti uporabniki.